Shameless Rebrand
Brand ID — eCommerce

Bez kategorii

Być sobą, nie zważać na innych, nie przejmować się ich opinią, robić to na co mamy ochotę i nie czuć wstydu! to manifest shameless, marki odzieżowej która od 2011 roku promuje bezwstydną postawę. Po 5 latach rozwoju firmy i nieustającej imprezy ekipa shameless zdecydowała się na rozbudowę sklepu internetowego oraz odświeżenie wizerunku marki, która minimalizm ma wpisany w swoje DNA.
 
W wyniku wspólnych konsultacji zdecydowaliśmy się na uproszczenie logotypu marki, projekt nowych opakowań i metek, uporządkowanie kontentu marki, uspójnienie komunikacji na Facebook i Instagram oraz przebudowę dotychczasowego sklepu internetowego. Finalny efekt jest więcej niż bezwstydny.
 
Odwiedź sklep
shamelesslife.com
 

 

 

 

Brief na opakowania… tanie, proste, wyjątkowe i takie, których nie powstydzi się kobieta ubierająca się u Dior.
Zaprojektowaliśmy nową architekturę sklepu internetowego, rozbudowaliśmy stronę główną i listę produktową o zdjęcia wizerunkowe z naszej sesji fotograficznej, poprawiliśmy budowę karty produktowej oraz uprościliśmy koszyk zakupowy. Wszystko dostępne zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych.

 

Wspólne wytyczne projektowania grafik na Facebook, Instagram i sklep internetowy, głównych kanałów komunikacji, twórzą spójny i wyróżniający wizerunek marki.

 
credits
creative direction — Piotr Nowicki
shop — powered by Shoplo
 
wszystkie projekty