Branding – eCommerce

Shameless Rebranding

Być sobą, nie zważać na innych, nie przejmować się ich opinią, robić to na co mamy ochotę i nie czuć wstydu! to manifest shameless, marki odzieżowej która od 2011 roku promuje bezwstydną postawę. Po 5 latach rozwoju firmy i nieustającej imprezy ekipa shameless zdecydowała się na rozbudowę sklepu internetowego oraz odświeżenie wizerunku marki, która minimalizm ma wpisany w swoje DNA.

W wyniku wspólnych konsultacji zdecydowaliśmy się na uproszczenie logotypu marki, projekt nowych opakowań i metek, uporządkowanie kontentu marki, uspójnienie komunikacji na Facebook i Instagram oraz przebudowę dotychczasowego sklepu internetowego. Finalny efekt jest więcej niż bezwstydny.

Brief na opakowania… tanie, proste, wyjątkowe i takie, których nie powstydzi się kobieta ubierająca się u Dior.

Zaprojektowaliśmy nową architekturę sklepu internetowego, rozbudowaliśmy stronę główną i listę produktową o zdjęcia wizerunkowe z naszej sesji fotograficznej, poprawiliśmy budowę karty produktowej oraz uprościliśmy koszyk zakupowy. Wszystko dostępne zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych.

Wspólne wytyczne projektowania grafik na Facebook, Instagram i sklep internetowy, głównych kanałów komunikacji, twórzą spójny i wyróżniający wizerunek marki.

Credits

UX / Design

Piotr Nowicki

shop

powered by Shoplo